Regulamin Magic Dance

Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania z usług ST Magic Dance (dalej: „Szkoła”), prowadzonego przez Fundację Klub Sportowy Magic Dance z siedzibą w Oświęcimiu, przy ul. Garbarskiej 37 lok. 2, z miejscem prowadzenia zajęć przy ul. Szpitalnej 84 w Chrzanowie, NIP: 5492358298 (zwana dalej: „Firmą”).

Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających z platformy sprzedażowej  https://magicdance-chrzanow.cms.efitness.com.pl/ oraz ST Magic Dance (dalej: „Szkoła”). Określa zasady korzystania z ST Magic Dance, platformy sprzedażowej oraz zasady i tryb zawierania Umów z Klientem na odległość za pośrednictwem platformy sprzedażowej.

Zajęcia prowadzone są w ramach klubu sportowego Fundacji Magic Dance. Działalność klubu reguluje regulamin klubu sportowego. Członkowie klubu korzystają z zajęć Fundacji Magic Dance i jej działalności w ramach wnoszonej opłaty członkowskiej. Każdorazowo, kiedy mowa o klientach lub uczestnikach zajęć należy przez to rozumieć także członków klubu sportowego.

1.1 Sprzedawca – Fundacja Klub Sportowy Magic Dance z siedzibą w Oświęcimiu,
przy ul. Garbarskiej 37 lok. 2, z miejscem prowadzenia zajęć przy ul. Szpitalnej 84 w Chrzanowie, NIP: 5492358298.

1.2 Klient – osoba pełnoletnia/osoba niepełnoletnia oraz jej Opiekun, która zawarła umowę ze Sprzedawcą poprzez zakup karnetu lub wejścia jednorazowego.

1.3 Opiekun – rodzic/opiekun prawny niepełnoletniego Klienta lub przedstawiciel ustawowy Klienta pełnoletniego o ograniczonej zdolności do czynności prawnych.

1.4 Umowa – umowa zawarta ze Sprzedawcą na korzystanie z usług Szkoły, której integralną częścią są postanowienia niniejszego Regulaminu.

1.5 Konsument - należy przyjąć, że jest to Klient w formie osoby fizycznej zawierająca ze Sprzedawcą umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

1.6 Przedsiębiorca o cechach konsumenta - należy przez to rozumieć osobę mającą wpis do Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), która jednocześnie dokonuje transakcji firmowej, niezwiązanej z działalnością zawodową zamawiającego

1.7 Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu

1.8 Karta Członkowska - dokument imienny, legitymujący członkostwo w Szkole.

1.9 Karnet – abonament uprawniający Klienta Szkoły do korzystania z oferty placówki.

1.10 Oświadczenie/Karta rejestracyjna – dokument akceptowany przed pierwszym treningiem.

1.11 Serwis – platforma sprzedażowa wraz ze sklepem prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym: https://magicdance-chrzanow.cms.efitness.com.pl/

1.12 Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach platformy sprzedażowej), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

1.13 Okres Rozliczeniowy – okres obejmujący kolejno 30 dni, przypadający w czasie obowiązywania umowy zawartej na czas nieoznaczony, w którym Klient posiada dostęp do określonych usług Szkoły oraz za który jest on zobowiązany uiścić należną opłatę.

1.14 Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy.

1.15 Konto - konto Klienta w Serwisie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Serwisie.

1.16 Formularz rejestracji - formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający utworzenie Konta.

1.17 Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Serwisie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez wybranie Produktów oraz określenie warunków Umowy, w tym sposobu płatności.

1.18 Produkt - dostępna w Serwisie usługa będąca przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą.

1.19 Logowanie – potwierdzenie tożsamości Klienta zarejestrowanego poprzez podanie adresu e-mail i hasła.

2.1 Każda osoba, która przebywa w placówce musi posiadać ważny karnet. W przypadku nieposiadania karty upoważniającej do wejścia na teren Szkoły jest zmuszona opuścić placówkę w trybie natychmiastowym. Każda karta określa precyzyjnie czas oraz personalia osoby uprawnionej do przebywania na terenie placówki w wybranych terminach, na określonych w Regulaminie zasadach. Nie można przebywać w placówce poza wyznaczonymi warunkami.

2.2 Zajęcia w Szkole Tańca Magic Dance są prowadzone przez Piotra Szczęśniaka oraz współpracujących ze Szkołą Tańca instruktorów.

2.3 Zajęcia taneczne/sportowe w ST Magic Dance trwają: 45, 60 lub 90 minut.

2.4 Uczestnik zawierając umowę decyduje się na wykupienie: karnetu na dany miesiąc kalendarzowy albo karnetu typu open albo wejściówek jednorazowych na konkretne typy zajęć (opcja wyłącznie dla osób mających już wykupione inne rodzaje karnetów w ST Magic Dance) albo karnet na kurs Tańca Użytkowego (12 wejść)karnet nas kurs 12 tygodniowe Wyzwanie Latino ( 12 wejść).

2.5 Szczegółowe rodzaje zajęć i karnetów opisane są w Cenniku dostępnym na stronie magic-dance.pl

2.6 Otrzymanie dostępu do korzystania ze Szkoły jest równoznaczne z wykupieniem w serwisie/w recepcji jednorazowego wejścia lub wybranego karnetu – zgodnie z obowiązującym cennikiem, podpisaniem akceptacji regulaminu przez Klienta Szkoły, który otrzymał oświadczenie wraz z kartą zdrowia. Klient, który korzysta ze Szkoły lub przystępuje do zajęć deklaruje, iż przeczytał, zaakceptował oraz podpisał regulamin bez zastrzeżeń i nie deklarował zmian w zapisach.

a. Klienci akceptują oświadczenie akceptacji regulaminu oraz kartę zdrowia podpisując je w Szkole lub zaznaczając checkbox na stronie internetowej przy zakupie karnetu, które potwierdzają stan faktyczny i stanowią odrębną deklarację.

b.  Klient Szkoły zobowiązuje się do niezwłocznego informowania Szkoły o zmianie danych osobowych.

c. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Podpisanie oświadczenia o przeczytaniu i akceptacji regulaminu uznane zostaje jako świadoma zgoda na powyższe zapisy i uznane za obowiązujące obydwie strony.

d. Regulamin ma również charakter oświadczenia obydwu stron i jest oparty o zasadę indywidualnego uzgodnienia obydwu stron.

2.7 Przy zakupie karnetu obowiązuje jednomiesięczny okres wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca.

2.8 Trener/recepcjonista ma prawo nie wpuścić klienta do Szkoły na zajęcia, których wcześniej nie opłacił:

a. Pracownicy administracji wraz z kierownictwem mają prawo zdecydować o niewpuszczeniu na teren Szkoły lub niedopuszczeniu do zajęć dowolnej osoby bez podania przyczyny, jeśli uznają, że wpływa to na bezpieczeństwo lub komfort pozostałych klientów.

b. Pracownicy administracji, jak i kierownictwo mogą podjąć taką decyzję w dowolnym momencie prowadzenia zajęć czy przebywania Klienta na zajęciach.

2.9 Szkoła informuje, iż przedmiotem usługi jest możliwość skorzystania ze sprzętu znajdującego się na jego terenie. Zajęcia prowadzone w Szkole, są zajęciami technicznymi, opartymi o konkretną technikę lub elementy techniczne o charakterze sportowym.

2.10 Szkoła nie oferuje swoim klientom ćwiczenia z wykorzystaniem muzyki na zajęciach. Obecność muzyki lub jej brak w żadnym stopniu nie jest elementem usługi, a Klient Szkoły deklaruje, że muzyka lub jej brak nie wpływa na decyzję o zakupie członkostwa, jednocześnie został poinformowany, że część pracowników słucha utworów dla poprawy własnego nastroju. Klient Szkoły taką deklarację składa, podpisując oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu lub umowę.

2.11 Trener w ST Magic Dance prowadzi zajęcia techniczne. Wszelkie zajęcia rytmiczne są oparte o wyklaskiwanie rytmu, wyliczanie rytmu i taktów lub odpowiednie komendy głosowe. Wszelka muzyka wykorzystana w tle, jeśli jest używana to tylko i wyłącznie prywatnie przez pracownika (trenera) w celu umilenia sobie czasu pomiędzy nauką poszczególnych figur. Jest również dla wielu pracowników (trenerów) sposobem na stres występujący podczas prezentacji przed grupą. Klient przyjmuje to do wiadomości, oświadczając jednocześnie, że nie wpływa to na jego decyzje zakupową co potwierdza podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.

2.12 W wypadku, kiedy Klient nie może uczestniczyć w swoich zajęciach, ma prawo odrobić je na grupie wskazanej przez jego trenera prowadzącego. By mieć prawo do odrobienia zajęć, niezbędne jest zgłoszenie nieobecności minimum 24h przed terminem zajęć tylko i wyłącznie przez strefę klubowicza w systemie efitness: magicdance-chrzanow.cms.efitness.com.pl. Wtedy nieobecność można odrobić jedynie na innych zajęciach (ta sama grupa cenowa lub za dodatkową opłatą). Osoby, które nie poinformowały o nieobecności min. 24h przed terminem zajęć nie mają prawa do odrobienia zajęć w tym trybie.

2.13 ST Magic Dance zastrzega, iż przedmiotem usługi są rezerwacje terminów na dane zajęcia, polegające na tym, że Klient wykupuje karnet w formie rezerwacji terminu oraz wybranego miejsca na grupie na dane zajęcia. Rezerwacja jest rozumiana jako każdorazowa deklaracja uczestnictwa na zajęciach na wybrany dzień i godzinę. Są to nietypowe zajęcia i posiadają określoną ciągłość, a co za tym idzie, ST Magic Dance nie ma możliwości dopisania nowych osób do grup, które już wystartowały, tak więc rezerwacja miejsca jednej osoby nie może być wymieniona na inną osobę, ze względu na wymaganą ciągłość zajęć. Brak obecności powoduje omijanie kluczowych lekcji, które są dedykowane pod kolejne spotkania i podzielone tematycznie. Lekcje można nadrobić poprzez odrabianie zajęć, muszą one jednak zachować swoją ciągłość. W przypadku wykupienia karnetu na 4 wejścia, karnet jest traktowany jako osobna rezerwacja na 4 różne terminy (4 różne lekcje). Po przekroczeniu terminu (daty) karnet i możliwość jego wykorzystania wygasa, a Klient ma prawo odrobić niewykorzystane zajęcia (patrz pkt nr 2.12). Niewykorzystany karnet jest terminowy i nie może przejść na inną osobę, ani na następny miesiąc.

2.14 Nieobecności można odrobić wyłącznie w miesiącu, w którym ona powstała (tj. w tym samym miesiącu co data nieobecności na danych zajęciach), z wyłączeniem miesięcy lipiec- sierpień.

2.15 Uczestnicy decydujący się na wejścia jednorazowe, korzystający karnetów open a także korzystający z kart/aplikacji MULTISPORT, MEDICOVER lub FITPROFIT zobowiązani są do poinformowania recepcji o chęci uczestniczenia w zajęciach poprzez stronę: magicdance-chrzanow.cms.efitness.com.pl, w wyjątkowych sytuacjach telefonicznie (SMS na numer 535 259 028) najpóźniej na 1 dzień przed rozpoczęciem zajęć, w których chce się wziąć udział. W przypadku braku tej informacji uczestnictwo w zajęciach jest możliwe jedynie wtedy, gdy w danych grupach będą wolne miejsca.

2.16 Uczestnikowi lub Rodzicowi/Opiekunowi prawnemu małoletniego uczestnika przysługuje prawo rozwiązania umowy w formie pisemnej lub mailowej (e-mail należy przesłać na adres: magicdanceps@gmail.com), z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca.

2.17 Uczestnik lub Rodzic/Opiekun prawny małoletniego uczestnika, wybierający opcję jednorazowych wejść na zajęcia jest zwolniony z miesięcznego okresu wypowiedzenia tj. może dokonać wypowiedzenia w trybie natychmiastowym składając takie wypowiedzenie na piśmie lub mailem (e-mail należy przesłać na adres: magicdanceps@gmail.com).

2.18 Przebywać na sali (poza instruktorami i pracownikami ST Magic Dance) mogą jedynie:

  • Uczestnicy w stroju sportowym oraz we właściwym obuwiu zamiennym (sportowym lub tanecznym) wskazanym przez trenera.
  • Rodzice/Opiekunowie małoletnich uczestników we właściwym obuwiu zamiennym (sportowym lub tanecznym) wskazanym przez trenera - jeżeli rodzaj zajęć pozwala na udział w nich tych osób.

2.19 ST Magic Dance zobowiązuje się do poinformowania uczestników o ewentualnym odwołaniu zajęć z winy instruktora przez wysłanie SMS-a Uczestnikowi lub Rodzicowi/Opiekunowi prawnemu małoletniego uczestnika na numer telefonu podany w umowie/formularzu zgłoszenia, najpóźniej 2 godziny przed początkiem tych zajęć. Zajęcia te będą odrabiane w wyznaczonym przez instruktora terminie lub zostanie za nie zwrócona opłata.

2.20 W święta ustawowo wolne od pracy zajęcia nie odbywają się i nie są odrabiane.

2.21 ST Magic Dance zobowiązuje się do zwrotu pełnej kwoty za karnet w miesiącu, w którym nie odbyły się ani razu zajęcia z winy instruktora lub z winy ST Magic Dance.

2.22 ST Magic Dance zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć grupowych w momencie, gdy liczba uczestników spada poniżej 8 osób, a także w przypadku prowadzenia prac technicznych/ konserwacyjnych uniemożliwiających lub utrudniających prowadzenie tych zajęć.

2.23 ST Magic Dance zastrzega sobie prawo do łączenia grup w momencie, gdy liczba uczestników spada poniżej 8 osób. Grupy będą łączone wg. najbliższego względem siebie stopnia zaawansowania, a zmiany konsultowane i zatwierdzane wraz z uczestnikami.

2.24 ST Magic Dance może wprowadzić zmianę osoby prowadzącej lub zmianę w grafiku zajęć o czym będzie informowała uczestników lub Rodzica/Opiekuna prawnego małoletniego uczestnika (telefonicznie albo SMS-em, albo e-mailem, albo poprzez stronę: magicdance-chrzanow.cms.efitness.com.pl, albo osobiście).

2.25 Promocje cenowe są ustalone przez ST Magic Dance i mają określony czas trwania. Promocje ogłaszane są za pomocą wiadomości SMS, strony Facebook oraz bezpośrednio u instruktora ST Magic Dance i kierowane są do poszczególnych odbiorców (stali klienci, nowi klienci, subskrybenci Facebooka). Promocje nie łączą się ze sobą.

2.26 Ze względu na fakt, iż integralną częścią usługi może być również utrwalenie uczestnictwa Klientów w zajęciach, Klient oświadcza, że wyraża zgodę na używanie jego wizerunku w przypadku utrwalania zdjęć podczas zajęć, warsztatów czy eventów, zarówno w postaci foto, jak i wideo i nie będzie rościł sobie praw majątkowych z powodu ich wykorzystania. Klient zostanie każdorazowo poinformowany, jeśli na miejscu pojawi się osoba utrwalająca foto lub video. Na prośbę Klienta zajęć każdorazowo Szkoła usunie zdjęcie lub wideo, na którym wypadł niekorzystnie. Zdjęcia będą publikowane tylko przez kanały należące lub powiązane ze Szkołą. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na utrwalanie materiałów, prosimy nie pozować i usunąć się z przestrzeni zdjęcia lub video oraz poinformować o tym osobę wykonującą materiały w momencie jego powstawania, tak by mogła w odpowiednim czasie zareagować w przypadku np. zdjęć grupowych czy ujęć video, gdzie inni Klienci chcieliby zostać utrwaleni. Materiały są wykorzystywane do promocji zajęć oraz w celach marketingowych, ale też wielokrotnie są przedmiotem usługi, którą jest utrwalenie warsztatów, ćwiczeń czy relacja uczestnictwa danej osoby/ grupy osób w zajęciach, co jest ujęte w ofercie usługi lub oferowane słownie. Materiały nie będą wykorzystywane komercyjnie i nie będą przekazywane osobom trzecim. Materiały nie będą wykorzystywane i tworzone wbrew obowiązującym w Polsce przepisom.

3.1 ST Magic Dance informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia klienta Szkoły. Jednocześnie klient deklaruje, iż nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania i zadośćuczynienia w przypadku doznania kontuzji lub uszczerbku na zdrowiu, który został doznany w wyniku niedostosowania się do poleceń i uwag instruktora lub korzystania ze sprzętu w sposób niezgodny z instrukcją. Klient powyższe akceptuje, podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.

3.2 Uczestnik i Rodzic/Opiekun prawny małoletniego uczestnika nie mają prawa przebywać na sali poza zajęciami. Na salę uczestnicy wchodzą razem z instruktorem. Wyjątkiem są godziny „Sali Otwartej”.

3.3 Osoby pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających będą natychmiast wypraszane z zajęć. Przy próbie stawiania jakiegokolwiek oporu administracja, recepcja oraz instruktor mają prawo wezwać policję.

3.4 Osoba niewykonująca poleceń instruktora oraz zachowująca się w sposób, który zagraża zdrowiu i życiu pozostałych uczestników zajęć, zostanie natychmiast wyproszona z sali, na której odbywają się zajęcia.

3.5 Jeśli Rodzic/Opiekun prawny małoletniego uczestnika lub Uczestnik narusza zasady kultury i współżycia społecznego w odniesieniu do instruktorów, innych uczestników zajęć oraz pracowników ST Magic Dance np. poprzez agresywne zachowanie, używanie przekleństw w trakcie zajęć lub na terenie szkoły tańca, pojawienie się na zajęciach pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających itp. ST Magic Dance ma prawo rozwiązać umowę z Uczestnikiem lub Rodzicem/Opiekunem prawnym małoletniego uczestnika w trybie natychmiastowym.

3.6 Uczestnicy „Sali Otwartej” w trakcie zajęć o nazwie „Practice” deklarują, że są najemcami sali i nie angażują w jej wykorzystanie ST Magic Dance, co oznacza, że nie będą rościli sobie prawa do odszkodowania i zadośćuczynienia w przypadku jakiegokolwiek negatywnego zdarzenia na sali, uszczerbku na zdrowiu lub kontuzji. ST Magic Dance dochowa wszelkiej staranności, by w pełni zabezpieczyć teren treningowy. W przypadku, gdy uczestnikami „Sali Otwartej” są osoby niepełnoletnie, opiekę nad dziećmi sprawują obecni na sali rodzice.

3.7 ST Magic Dance oraz instruktorzy są zobowiązani do prowadzenia zajęć na sprawnym i bezpiecznym sprzęcie oraz w czystych salach, w warunkach, które nie zagrażają bezpieczeństwu uczestników.

3.8 Uczestnicy i Rodzice/Opiekunowie prawni małoletnich uczestników mają obowiązek zgłosić wszelkie zauważone uszkodzenia sali i sprzętu od razu instruktorowi. Użytkowanie sprzętu przez uczestnika niezgodne z jego przeznaczeniem oraz spowodowanie szkód będzie skutkowało karą pieniężną zależną od wyceny szkody przez osobę lub firmę, która będzie likwidowała tę szkodę. W przypadku Uczestników małoletnich karą obciążany będzie jego Rodzic/Opiekun prawny, który zawierał umowę z ST Magic Dance.

3.9 Szkoła informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia miejsca prowadzenia zajęć. Zastrzega się, by nie pozostawiać wartościowych rzeczy bez nadzoru i zabierać takowe ze sobą na salę, w celu zminimalizowania ryzyka kradzieży oraz zgubienia cennych rzeczy. Klient deklaruje, że nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania w przypadku, gdy kradzież, uszkodzenie lub zaginięcie pozostawionych na terenie placówki rzeczy nastąpi w momencie, gdy nie dochował szczególnej staranności w celu ich zabezpieczenia (zabrania ich ze sobą na salę), mimo zaleceń ze strony Szkoły. Klient powyższe akceptuje, podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.

3.10 ST Magic Dance informuje, że teren placówki jest monitorowany ze względów bezpieczeństwa. Przebywanie na terenie placówki jest skrupulatnie rejestrowane (audio i video) ze względów bezpieczeństwa za pomocą różnych środków (smartphone, tablet, kamera, rejestracja audio, telefon itp.) oraz za pomocą monitoringu przemysłowego (video). Ma to posłużyć w przypadku jakichkolwiek sporów prawnych jako materiał dowodowy. Rejestrowany jest teren Studia na wypadek wtargnięcia osób niebędących naszymi klientami. Jest to działanie jedynie prewencyjne w trosce o najwyższą jakość świadczonych usług. Jeśli nie wyrażasz zgody na nagrywanie, prosimy o opuszczenie placówki. Materiały z monitoringu przemysłowego kasowane są w ciągu 14 dni.

3.11 Teren ST Magic Dance jest w pełni terenem prywatnym i nie jest przestrzenią publiczną ani nie jest miejscem ogólnodostępnym. Na terenie ST Magic Dance znajdować się mogą tylko określone osoby, w określonych godzinach i spełniające określone kryteria wynikające z regulaminu ST Magic Dance. Nie jest dozwolone, by osoby postronne bez względu na reprezentowany podmiot mogły swobodnie poruszać się po terenie placówki. Każda próba zakłócenia pracy recepcji, trenerów lub administracji będzie skutkowała wezwaniem odpowiednich służb pod zarzutem utrudniania pracy oraz nękania. Każdorazowo będzie nakładana również kara dla osób postronnych utrudniających pracę, w skali godzinowej stawki względem dziennego obrotu Szkoły jako zadośćuczynienie za zakłócanie poprawnej pracy szkoły i brakiem możliwości wykonywania swojej pracy.

4.1 Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

a. Podpięcie karty płatniczej (subskrypcja).

b. Płatności gotówkowe (gotówka, płatność kartą zbliżeniowo lub przy użyciu PINU).

c. Przelew bankowy.

d. Inne formy płatności elektronicznej.

4.2 Płatności online realizowane są przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 186, 60-166 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu.

4.3 Uczestnicy zajęć w Szkole mogą dokonywać płatności online za pośrednictwem systemu PayU. Płatności online mogą być realizowane za: opłaty za kursy tańca, zakup karnetów, inne usługi oferowane przez Szkołę. Aby dokonać płatności, uczestnik musi wypełnić formularz zgłoszeniowy oraz postępować zgodnie z procedurą płatności PayU. Płatności mogą być realizowane za pomocą kart płatniczych, przelewów online oraz innych form płatności oferowanych przez PayU.

4.4 Wszystkie transakcje dokonywane przez system PayU są zabezpieczone za pomocą odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, które zapewniają bezpieczeństwo danych osobowych oraz finansowych. PayU stosuje protokoły szyfrowania danych, zapewniając poufność i ochronę przed nieautoryzowanym dostępem.

4.5 W przypadku niewłaściwego naliczenia płatności lub innych problemów związanych z realizacją transakcji, uczestnik ma prawo do zgłoszenia reklamacji do Szkoły, wysyłając e-mail na adres kontaktowy lub dzwoniąc na numer telefonu podany na stronie internetowej Szkoły. Wszelkie zwroty płatności w przypadku rezygnacji z zajęć przed ich rozpoczęciem dokonywane będą na wniosek uczestnika, zgodnie z obowiązującymi w Szkole zasadami dotyczącymi zwrotu opłat. Zwroty realizowane są na rachunek bankowy, z którego dokonano płatności, w terminie do 14 dni roboczych od momentu zatwierdzenia zwrotu.

4.6 Opłata za zajęcia jest zależna od ilości oraz rodzaju zajęć w danym miesiącu i jest zgodna z Cennikiem. Opłata ta jest imienna i obowiązuje na dany miesiąc kalendarzowy od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca, chyba że wpłata dotyczy karnetu Wesołe Nutki (zajęcia grupowe), który ważny jest 2 miesiące albo karnetu na kurs Tańca Użytkowego (ważnego 3 miesiące).

4.7 Datą dokonania zapłaty za zajęcia jest data wpłacenia gotówki/płatności kartą w recepcji szkoły ST Magic Dance (ul. Szpitalna 84, 32-500 Chrzanów) albo data zaksięgowania środków na koncie bankowym ST Magic Dance, numer konta: 56 1090 1652 0000 0001 6140 5878 .

4.8 W przypadku płatności przelewem tytuł transakcji powinien zawierać: imię i nazwisko uczestnika, rodzaj i okres zajęć oraz miejscowość, w której odbywają się zajęcia np. Jan Kowalski, karnet na zajęcia grupowe open – lipiec 2023, Chrzanów.

4.9 Obowiązek opłat za zajęcia rozpoczyna się w miesiącu, w którym uczestnik rozpoczyna naukę, ustaje natomiast po dostarczeniu pisma/maila z rezygnacją - z miesięcznym okresem wypowiedzenia (odnoszącym skutek na koniec miesiąca).

4.10 Uczestnicy korzystający z kart/aplikacji MULTISPORT, MEDICOVER lub FITPROFIT są zobowiązani do uiszczenia przed udziałem w zajęciach kaucji zwrotnej w wysokości po 20 zł na wybrane zajęcia. Kaucja ta będzie zwrócona w momencie zakończenia umowy między stronami po uprzednim pomniejszeniu jej o ewentualne nieuregulowane przez Uczestnika lub Rodzica/Opiekuna prawnego małoletniego uczestnika należności wobec Szkoły Tańca. W przypadku, gdy uczestnik nie pojawia się na zajęciach przez okres dwóch miesięcy, umowa uczestnictwa w zajęciach wygasa automatycznie z dniem upływu tego okresu.

4.11 W przypadku płatności kartą płatniczą (subskrypcja) umowa jest zawierana na czas nieoznaczony.

4.12 W przypadku zawarcia umowy na czas nieoznaczony, Klient uzyskuje nieprzerwany dostęp do wybranych przez siebie usług w czasie obowiązywania umowy, pod warunkiem dokonywania za nie okresowych płatności uiszczania opłat okresowych za Okres Rozliczeniowy, za który opłata ta jest należna.

4.13 W przypadku umowy zawartej na czas nieoznaczony, opłaty okresowe należne Szkole od Klienta pobierane są cyklicznie oraz automatycznie, wraz z rozpoczęciem danego Okresu Rozliczeniowego. Dokonanie płatności następuje poprzez obciążenie środka płatności, którym w tym celu posługuje się Klient, kwotą odpowiadającą należności za dany Okres Rozliczeniowy. Płatności pobierane są na podstawie podanych przez Klienta danych dotyczących środka płatności, z którego w tym celu korzysta. Płatności pobierane są do momentu wystąpienia którejkolwiek z niżej wymienionych sytuacji: Klient złoży oświadczenie o wypowiedzeniu umowy zawartej na czas nieoznaczony; umowa ulegnie rozwiązaniu na skutek wypowiedzenia złożonego przez Szkołę.

4.14 Klient, który zawarł Umowę na czas nieoznaczony, może w każdym czasie, bez podania przyczyn, złożyć Szkole oświadczenie o jej wypowiedzeniu. Oświadczenie to może być złożone składa się poprzez swój panel użytkownika lub poprzez przesłanie e-mailem informacji o wypowiedzeniu umowy na adres e-mail: magicdanceps@gmail.com. W przypadku prawidłowego złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu, umowa zawarta na czas nieoznaczony ulega rozwiązaniu w ostatnim dniu Okresu Rozliczeniowego, następującego po Okresie Rozliczeniowym w czasie, którego zostało złożone wypowiedzenie. Z tym też dniem zakończeniu ulega dostęp Klienta do usług Szkoły, będących przedmiotem rozwiązanej umowy.

4.15 Umowa zawarta na czas nieoznaczony ulega rozwiązaniu także w przypadku niemożliwości pobrania płatności za kolejny Okres Rozliczeniowy (np. z powodu braku środków na karcie płatniczej, utraty ważności karty) – wraz z końcem poprzedniego Okresu Rozliczeniowego.

4.16 Szkoła ma prawo wypowiedzieć umowę zawartą na czas nieoznaczony, bez podania przyczyn, naprzód na koniec Okresu Rozliczeniowego przypadającego bezpośrednio po Okresie Rozliczeniowym, w którym złożył Klientowi oświadczenie o wypowiedzeniu. Oświadczenie Szkoły o wypowiedzeniu umowy może być złożone poprzez wysłanie do Klienta maila.

5.1 Aby założyć Konto w Serwisie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych:

a. Adres e-mail,

b. Imię,

c. Nazwisko,

d. Numer telefonu komórkowego,

e. Data urodzenia.

5.2 Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.

5.3 Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie adresu e-mail i hasła ustanowionego w Formularzu rejestracji.

5.4 Osoby fizyczne nieposiadające zdolności do czynności prawnych lub posiadające ograniczoną zdolność do czynności prawnych mogą założyć Konto w Serwisie, jeśli uzyskają zgodę Opiekuna.

5.5 Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: magicdanceps@gmail.com.

6.1 Zamówienia można składać́ 24 godziny na dobę̨. W celu złożenia Zamówienia należy:

a. zalogować się do Serwisu (opcjonalnie);

b.wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Wybieram” (lub równoznaczny);

c. zalogować się lub zarejestrować;

d.kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” (lub równoznaczny) oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail;

e. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.

7.1 Zawarcie Umowy na odległość między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Serwisie.

7.2 Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa między Klientem a Sprzedawcą.

7.3 W przypadku wyboru przez Klienta:

a. Płatności kartą (subskrypcja), przelew bankowy, inne formy płatności elektronicznych Klient obowiązany jest do dokonania płatności w chwili zawarcia Umowy - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

8.1 Adres Sprzedawcy: ul. Garbarska 37 lok. 2, 32-600 Oświęcim, miejsce prowadzenia zajęć przy ul. Szpitalnej 84 w Chrzanowie

8.2 Adres e-mail Sprzedawcy: magicdanceps@gmail.com

8.3 Numer telefonu Sprzedawcy właściciel: 502817423

recepcja : 535 259 028 ( 8.00 - 16.00)

734 141 606 ( 16.00 - 20.00)

8.5 Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 29 1050 1256 1000 0092 4126 2642

8.6 Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

9.1 Zamawiający, będący konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, wysyłając oświadczenie Wykonawcy.

9.2 Bieg terminu określonego w ust. 9.1 rozpoczyna się w chwili podpisania Umowy.

9.3 Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: magicdanceps@gmail.com. Dane kontaktowe: Szkoła Tańca Magic Dance Piotr Szczęśniak, ul. Garbarska 37 lok. 2, 32-600 Oświęcim. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.

9.4 Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w ust. 9.3 adres. Wykonawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

10.1 Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

10.2 Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej z Usługodawcą.

b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą.

c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

10.3 Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL

11.1 Przez Siłę Wyższą rozumie się zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy.

11.2 W przypadku zaistnienia Siły Wyższej, Strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wywiązanie się z jej zobowiązań niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 7 dni, powiadomi drugą Stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie.

11.3W przypadku wystąpienia Siły Wyższej, placówka jest uprawniona do przejścia na tryb nauczania/prowadzenia zdalnego lub realizacji usługi w formie „zajęć online” do końca trwania umowy, co jest integralną częścią umowy pomiędzy Placówką i Klientem.

11.4 W przypadku, gdy Klient z obiektywnych względów nie ma możliwości korzystania z usługi na tożsamym poziomie, dopuszcza się możliwość zamrożenia usługi do czasu ustania Siły Wyższej, tym samym przedłużając czas trwania umowy o analogiczny okres zamrożenia, w którym usługa nie była świadczona.

11.5 Forma realizacji usługi po wystąpieniu Siły Wyższej zostanie przedstawiona Klientowi niezwłocznie po reorganizacji placówki i zapoznaniu się z aktualnymi wytycznymi odpowiednich służb wraz z nowo obowiązującym prawem oraz udostępniona za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji z Klientem.

11.6 Klient będzie mógł zapoznać się z nowymi zasadami realizacji usługi oraz dokonać ich akceptacji w przypadku chęci kontynuowania usługi. W przypadku braku akceptacji w ciągu 7 dni od komunikatu dochodzi do automatycznego zamrożenia usługi do czasu ustania Siły Wyższej.

11.7 W przypadku akceptacji sposobu realizacji usługi placówka zobowiązuje się do zachowania najwyższego, obiektywnie możliwego w danej sytuacji poziomu realizacji usługi na wcześniej ustalonych zasadach cenowych. Poziom merytoryczny nie ulegnie zmianie, jedynie środki techniczne realizacji usługi zostaną dostosowane do aktualnej sytuacji w możliwie nieinwazyjny dla Klienta sposób.

11.8 Klient wyraża świadomie zgodę na zastosowanie wyżej opisanego trybu w sytuacji wystąpienia Siły Wyższej akceptując regulamin i nie wnosi do niego uwag.

12.1 Zabrania się rejestrowania, utrwalania i rozpowszechniania za pomocą foto, video czy ścieżki dźwiękowej z pobytu na terenie Szkoły bez zgody organu odpowiedzialnego za takie zezwolenia. Każda próba utrwalenia pobytu na terenie Szkoły, zajęć, wizerunku trenera czy innych Klientów zajęć zostanie bezwzględnie zgłaszana do organów odpowiedzialnych za ochronę tych praw i kierowana na drogę sądową bez możliwości polubownego rozwiązania sprawy.

12.2 Sposób prowadzenia zajęć, sekwencje ruchów, metodyka oraz całokształt organizacyjny jest autorskim tworem przygotowanym przez kierownictwo ST Magic Dance jak i samych trenerów w oparciu o poszczególne umowy. Całość ta jest objęta prawami autorskimi i zastrzega się, że jest wyłączną własnością ST Magic Dance. Wszelka próba kopiowania, udostępniania, naśladowania oraz zwielokrotniania w oparciu o ustawę o prawach autorskich, znajdzie swoje konsekwencje na drodze sądowej.

12.3 W związku z rozporządzeniem Unijnym RODO informujemy, że informacje o tym w, jaki sposób są przetwarzane Wasze dane, są dostępne tutaj: POLITYKA PRYWATNOŚCI

12.4Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia umowy ze Szkołą, by Szkoła była w stanie rzetelnie wykonać usługę wobec Klienta.

                                                              Postanowienia ogólne 

                                                                             § 1

  1. Klub sportowy został powołany w Fundacji „Magic Dance” z siedzibą w Oświęcimiu (dalej: Fundacja) i zwany jest dalej „Klubem Sportowym” lub “Klubem”. 
  1. Klub jest dobrowolnym, samorządnym, trwałym zrzeszeniem, które może prowadzić odpłatną działalność statutową. 
  1. Klub we własnym imieniu może nabywać prawa, w tym własność i inne prawa rzeczowe, zaciągać zobowiązania, pozywać i być pozywane. 
  1. Klub jest klubem sportowym zgodnie z przepisami Ustawy o sporcie. 

                                                                             § 2

Podstawą działania Klubu są przepisy Ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz.U.2022.0.1599 t.j.), Statutu Fundacji Magic Dance oraz postanowienia niniejszego Regulaminu. 

                                                                             § 3

Terenem działalności Klubu jest obszar Rzeczypospolitej Polskiej, przy czym w zakresie niezbędnym dla właściwego realizowania celów może on prowadzić działalność także poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej. 

                                                                             §4

Siedzibą Klubu sportowego jest Oświęcim. 

 

                                                           Cele i środki działania 

                                                                             §5

Celem działania Klubu sportowego jest: 

  1. Krzewienie pasji i animacja społeczno-kulturalna wśród dzieci, młodzieży i osób dorosłych, 
  2. Wspieranie, rozwój, promocja i upowszechnianie sportu i kultury fizycznej wśród 
    dzieci i młodzieży,
  3.  Krzewienie pasji do sportu wśród dzieci, młodzieży i osób dorosłych,  
  4. Podejmowanie działań których następstwem będzie inspirowanie młodych ludzi do pielęgnowania swoich pasji,  
  5. Promocja aktywnego wypoczynku, 
  6. Organizacja, rozwój i popularyzacja różnych form tańca, kultury i sztuki oraz innych aktywności, 
  7. Pomoc rodzinom dzieci i młodzieży znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej oraz pomoc w wyrównywaniu szans tych rodzin, 
  8. Podejmowanie działań na rzecz promocji ruchu, ekologii i edukacji, 
  9. Organizacja, rozwijanie działalności prowadzącej do utrzymania i podnoszenia sprawności fizycznej społeczeństwa: dorosłych, młodzieży i dzieci, 
  10. Propagowanie zdrowego stylu życia wśród dzieci, młodzieży i osób dorosłych, 
  11. Rozwijanie zamiłowania do systematycznego uprawiania różnych form aktywności i sportu w różnych środowiskach,
  12. Organizacja współzawodnictwa sportowego, 
  13. Ochrona i promocja zdrowia, 
  14. Pobudzanie i stymulowanie pasji twórczej dzieci i młodzieży, dorosłych, 
  15. Wyrównywanie szans dzieci i młodzieży w dostępie do edukacji i kultury, 
  16. Pomoc młodzieży w przezwyciężaniu trudnych sytuacji życiowych i barier w rozwoju swojego talentu, 
  17. Pobudzanie i stymulowanie aktywności społecznej i kulturalnej w szczególności wśród dzieci i młodzieży, 
  18. Wspieranie rozwoju utalentowanych młodych sportowców, 
  19. Wspieranie rozwoju utalentowanych młodych artystów, w zakresie sportu, rekreacji, tańca, ekologii i sztuki, 
  20. Nawiązywanie współpracy ze środowiskami i organizacjami o podobnych celach, 
  21. Inicjatywy związane z ekologią i zdrowym trybem życia,
  22. Promowanie postaw odpowiedzialnych wobec natury, zwierząt i otoczenia, 
  23. Wspieranie i organizowanie wypoczynku dzieci, młodzieży i dorosłych, 
  24. Wspieranie idei wolontariatu, promocja i organizacja wolontariatu, 
  25. Pomoc osobom starszym i seniorom z problemami zdrowotnymi, 
  26. Szkolenie w zakresie profilaktyki zdrowotnej dla osób starszych i seniorów, 
  27. Prowadzenie zajęć w zakresie aktywności wyciszających oraz innych form aktywności i odbudowy zdrowia dla osób podatnych na trudności metaboliczne lub otyłość oraz z problemami z krążeniem, 
  28. Działalność na rzecz dzieci i młodzieży, w tym terapie wspierające ich rozwój społeczny, emocjonalny, fizyczny, psychiczny i umysłowy,  
  29. Działania związane z rehabilitacją ruchową i fizjoterapią poprzez sport. 
  30. Działania związane z rehabilitacją ruchową i fizjoterapią.
  31.   Wspieranie osób w zakresie walki z uzależnieniami, pomocą z powrotem do sprawności psychofizycznej po trudnych przejściach i wzmocnienie fizyczne i psychiczne dzieci, młodzieży i dorosłych po trudnych przejściach. 
  32. Wspieranie i upowszechnianie kultury fizycznej oraz upowszechnianie tańca i fitness za pomocą mediów i innych form promocyjnych. 

                                                                                § 6

Klub sportowy realizuje swoje cele poprzez: 

  1. Organizowanie zajęć sportowych, tanecznych, kulturalnych, plastycznych, artystycznych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych, 
  2. Organizowanie warsztatów, turniejów, zgrupowań, dla dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych, 
  3. Organizację wypoczynku w tym: obozów, kolonii, obozów sportowych, obozów wypoczynkowych dla dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych, 
  4. Organizację akcji społecznych, sympozjów, seminariów, wykładów, warsztatów spotkań, kursów konferencji i innych wydarzeń szkoleniowych związanych z tematyką animacji społeczno-kulturalnej i aktywności fizycznej, 
  5. Opiekę i wspieranie ponadprzeciętnych utalentowanych młodych sportowców, w szczególności poprzez przyznawanie stypendiów oraz nagród, 
  6. Opiekę i wspieranie utalentowanych młodych artystów, w szczególności poprzez przyznawanie stypendiów oraz nagród, 
  7. Organizowanie działalności informacyjnej i wydawniczej w zakresie objętym celami Fundacji, 
  8. Propagowanie rozwoju pasji, aktywności sportowej i zdrowego trybu życia w szkołach podstawowych oraz ponad podstawowych, 
  9. Prowadzenie kampanii społecznych promujących życie z pasją, 
  10. Prowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia dzieci, młodzieży oraz dorosłych w szkołach, świetlicach, ośrodkach kultury, ośrodkach opiekuńczo-wychowawczych, ośrodkach edukacyjnych, ośrodkach pomocy społecznej, obozach wypoczynkowych, obozach sportowych, koloniach i innych, 
  11. Współdziałanie w realizacji państwowego programu upowszechniania kultury fizycznej i profilaktyki zdrowotnej, 
  12. Prowadzenie klubu sportowego, 
  13. Wykonywanie zadań zleconych w zakresie sportu i upowszechniania kultury oraz kultury fizycznej, 
  14. Organizowanie zawodów oraz masowych imprez sportowo –rekreacyjnych, 
  15. Propagowanie uprawiania różnych form aktywności, a także upowszechnianie i stosowanie innych form aktywnego wypoczynku, 
  16. Opracowywanie, w ramach fundacji, planów i kierunków szkolenia oraz doszkalania trenerów, instruktorów, sędziów, zawodników, działaczy społecznych i pracowników etatowych oraz weryfikacja metod szkolenia przy współpracy z instytucjami i uczelniami zajmującymi się problematyką różnych form aktywności, sportu i innych aktywności oraz wspieranie rozwoju utalentowanych młodych artystów, w zakresie sportu, rekreacji, 
  17. Prowadzenie działalności wydawniczej, oświatowej, szkoleniowej i popularyzatorskiej oraz inicjowanie i popieranie prac naukowo-badawczych w zakresie tańca. Działalność statutowa jest niedochodowa, 
  18. Udzielanie licencji zawodnikom działającym w ramach Fundacji, 
  19. Organizowanie koncertów, imprez kulturalnych, przeglądów i festiwali oraz konkursów z udziałem wykonawców krajowych i zagranicznych, 
  20. Współpracę z władzami samorządowymi i rządowymi, 
  21. Współpracę z krajowymi i zagranicznymi organizacjami działającymi w zakresie objętym celami Fundacji oraz współpracę z innymi instytucjami bądź osobami fizycznymi wykazującymi zainteresowanie działalnością Fundacji, 
  22. Uczestniczenie w imprezach kulturalnych i sportowych na terenie kraju i poza jego granicami, 
  23. Realizowanie międzynarodowych projektów, warsztatów oraz wymian młodzieży, 
  24. Organizowanie i pozyskiwanie środków krajowych i zagranicznych na zakupu wyposażenia potrzebnego do funkcjonowania placówek oświatowych, wychowawczych oraz świetlic, 
  25. Organizowanie i tworzenie przedstawień artystycznych, 
  26. Organizowanie zbiórek pieniężnych i rzeczowych, 
  27. Organizowanie lub współorganizowanie i pozyskiwanie środków krajowych i zagranicznych na realizację różnych form wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci, młodzieży i dorosłych, 
  28. Promocja nietypowych zainteresowań oraz młodych artystów, 
  29. Organizowanie i pozyskiwanie środków krajowych i zagranicznych na pomoc stypendialną dla uzdolnionych dzieci i młodzieży w tym przyznawanie nagród i stypendiów wspierających działalność osób prawnych oraz innych nieposiadających osobowości prawnej prowadzących działalność zbieżną z celami Fundacji,
  30. Działalność na rzecz integracji europejskiej oraz rozwijania kontaktów i współpracy między społeczeństwami, 
  31. Działania promocyjno-reklamowe, 
  32. Pomoc osobom starszym i seniorom z problemami zdrowotnymi. 
  33. Szkolenie w zakresie aktywności kulturalnych, sportowych i ekologicznych dla osób starszych i seniorów, 
  34. Prowadzenie zajęć z zakresu aktywności wyciszających oraz innych form aktywności i odbudowy zdrowia dla osób podatnych na trudności metaboliczne lub otyłość oraz z problemami z krążeniem. 

 

                                                                     Członkostwo 

                                                                              § 7

  1. Członkiem Klubu sportowego może zostać osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych i niepozbawiona praw publicznych, która złoży pisemne oświadczenie o przystąpieniu do Klubu oraz akceptacji jego Regulaminu i zostanie przyjęta przez Zarząd Fundacji. 
  2. W przypadku odmowy przyjęcia do Klubu kandydatowi na członka przysługuje odwołanie do Zarządu Fundacji w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji o odmowie przyjęcia go do Klubu.
  3.  Utrata członkostwa następuje w przypadku: a) śmierci członka, b)pisemnej rezygnacji złożonej na ręce Zarządu Fundacji, c) utraty pełnej zdolności do czynności prawnych,                            d)utraty praw publicznych                                    e)wykluczenia członka Klubu z powodu: 
  • niepłacenia opłat członkowskich przez okres 12 miesięcy, 
  • nieprzestrzegania uchwał władz Klubu oraz postanowień niniejszego Regulaminu. 

4. Decyzję o wykluczenia członka ze Klubu podejmuje Zarząd Fundacji. 

                                                                                §

Członkowie mają prawo: 

  1. korzystania z wszelkich form działalności Klubu; 
  2. udziału w wydarzeniach oraz imprezach organizowanych przez Klub; 
  3. uczestniczyć we wszystkich przedsięwzięciach realizowanych w ramach zadań statutowych Klubu, które są do nich adresowane; 
  4. uczestniczyć w zawodach i imprezach sportowych i rekreacyjnych organizowanych przez Klub. 

                                                                              §9

Członkowie mają obowiązek: 

  1. brania udziału w działalności Klubu i realizacji jego celów; 
  2. troszczyć się o dobro i rozwój Klubu;
  3.  dbać o sprzęt i urządzenia Klubu; 
  4. przestrzegania statutu i uchwał władz Klubu; 
  5. regularnego opłacania opłat. 

 

                                                                               Organy Klubu 

                                                                                      §10

  1. Organem Klubu jest: Zarząd Fundacji, zwany dalej “Zarządem”. 
  2. Członkowie Zarządu mogą otrzymywać wynagrodzenie z tytułu pełnienia swoich funkcji. 

                                                                                     §11

  1. Zarząd składa się z co najmniej jednej osoby. 
  2. Jeżeli Zarząd jest wieloosobowy to składa się on z Prezesa Zarządu oraz Członków Zarządu. 
  3. Członkowie Zarządu są powoływani i odwoływani przez Fundatora. 
  4. Członkostwo w Zarządzie Fundacji ustaje w przypadku odwołania, rezygnacji z członkostwa, śmierci członka Zarządu. 
  5. Kadencja Zarządu trwa pięć lat. 
  6. Funkcję Prezesa Zarządu lub Członka Zarządu można pełnić przez więcej niż jedną kadencję. 
  7. W razie zmian w składzie Zarządu w ciągu kadencji okres pełnienia funkcji przez nowo powołanych członków kończy się z upływem kadencji całego Zarządu. 
  8. Funkcję Prezesa lub Członka Zarządu może pełnić także Fundator Fundacji. 
  9. Fundator Fundacji wchodzi w skład pierwszego Zarządu i obejmuje funkcję Prezesa Zarządu. 

                                                                                        §12

  1. Zarząd kieruje działalnością Klubu i reprezentuje ją na zewnątrz. 
  2. Do zadań Zarządu należy w szczególności:                                                                                                                                                                             -kierowanie powierzonymi poszczególnym członkom Zarządu działaniami organizacyjnymi Klubu,                                 -uchwalanie rocznych planów finansowych,                                                                                                       -uchwalanie regulaminów,                                                                                                                           -sprawowanie zarządu majątkiem Klubu,                                                                                                           -sporządzanie sprawozdań z działalności Klubu,                                                                                                 -przyjmowanie darowizn, spadków i subwencji,                                                                                          -podejmowanie decyzji we wszystkich sprawach nie przekazanych do kompetencji Rady,                                         -reprezentowanie Klubu. 

3. Zarząd podejmuje decyzje na posiedzeniach w formie uchwał powziętych zwykłą większością głosów przy obecności co najmniej Prezesa Zarządu. W przypadku równej liczby głosów decyduje głos Prezesa Zarządu.

4. Uchwały Zarządu mogą być podejmowane na jego posiedzeniach lub w formie głosowania pisemnego, o ile wszyscy członkowie Zarządu wyrażą zgodę na tę formę głosowania. 

5. Zarząd może powoływać pełnomocników do kierowania wyodrębnionym zakresem spraw należących do zadań Klubu.

                                                                                § 13

Członkowie Zarządu mogą pozostawać z Klubem w stosunku pracy. 

                                                                                § 14

Wynagrodzenie Członków Zarządu i pracowników Fundacji jest wypłacane z wypracowanych środków, bez naruszania zasobów finansowych przekazywanych przez Fundatora Fundacji. 

 

                                                               Sposób reprezentacji

                                                                            § 15

  1. Oświadczenia woli w imieniu Fundacji we wszystkich sprawach, także majątkowych, składać może każdy członek Zarządu samodzielnie. 
  2. Zarząd jest uprawniony do zmiany regulaminu na podstawie uchwały. 

 

 

                                                          Środki finansowe Klubu

                                                                         § 16

Dochody Klubu mogą pochodzić w szczególności z: 

  1. darowizn, spadków, zapisów;
  2.  dotacji i subwencji oraz grantów; 
  3. dochodów ze zbiórek i imprez publicznych; 
  4. dochodów z majątku Klubu; 
  5. dochodów z aktywów, nieruchomości oraz praw majątkowych, w szczególności papierów wartościowych i innych instrumentów finansowych dostępnych na rynku kapitałowym; 
  6. odsetek i depozytów bankowych; 
  7. prowadzonej działalności odpłatnej statutowej; 
  8. dochodów z tytułu udziału w zyskach osób prawnych; 
  9. opłat członkowskich. 

                                                                         § 17

  1. Dochody z dotacji, darowizn, spadków i zapisów mogą być użyte na realizację wszystkich celów Klubu, jeżeli ofiarodawcy nie postanowili inaczej. 
  2. Klub może gromadzić swoje fundusze w walucie polskiej oraz walutach obcych we właściwych bankach zgodnie z przepisami polskiego prawa dewizowego. 

                                                                       § 18

Środkami finansowymi Klubu zarządza Zarząd Fundacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niniejszym Regulaminem oraz uchwałami Zarządu Fundacji. 

 

                                                        Postanowienia końcowe 

                                                                        § 19

  1. Klub sportowy ulega rozwiązaniu na podstawie uchwały Zarządu Fundacji. 
  1. Podejmując uchwałę o rozwiązaniu Klubu Zarząd Fundacji dokonuje wyboru Likwidatora i określa przeznaczenie pozostałych środków finansowych Klubu. 

                                                                        § 20

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo o sporcie.